Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Guest Relation Flexi m/v Martin's Rentmeesterij


Functie

Voor hotel Martin's Rentmeesterij in Bilzen zijn wij op zoek naar een Guest Relation flexi m/v.

Dit prachtige hotel inclusief wellness is gehuisvest in een magnifiek historisch pand uit de 13de eeuw, dat uitgebreid is met een mooie eigentijdse vleugel. Het kijkt uit op een gezellige binnenplaats en de uitgestrekte beboste tuinen van het landgoed, die er zich uitstekend toe lenen om evenementen te organiseren.
Het restaurant Akko, gelegen in het hotel, staat genoteerd met een 13/20 in de Gault & Millau en vermelding in tal van andere culinaire gidsen.

Martin's Rentmeesterij: kamers en suites in een historisch hotel
Alle kamers van Martin's Rentmeesterij zijn ingericht met luxematerialen in warme kleuren. De suites bevinden zich in de oude woning van de Rentmeesterij, waar je talrijke authentieke bouwelementen aantreft.

De functie

Als Guest Relation sta je in voor het eerste gastencontact. Een belangrijke en uitdagende functie! Een deel van het takenpakket kan je hieronder lezen:
• Onthaal van de gasten, check-in en check-out
• Informatie geven aan de gasten over het hotel en regio Limburg.
• Beheren van eventuele klachten
• Invullen van specifieke wensen die onze hotelgasten hebben
• Reservaties aanmaken, controleren, ...

Je profiel

Ben jij flexibel, punctueel, constructief, leergierig en dynamisch met oog voor detail?

Wil jij samen met je team collega’s die ‘Extra Mile’ gaan voor onze hotelgasten?

Op zoek naar een flexi tijdens de weekends en schoolvakanties?

Dan ben jij dé persoon die wij zoeken!

  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen

Aanbod

Je maakt deel uit van een hotelgroep op mensenmaat, alsook werk je binnen een kwaliteitsvolle en aangename werkomgeving ;
Mogelijkheden tot groei binnen het hotel en de groep Martin’s Hotels ;

Solliciteren

Kathleen Merken
089 44 21 21
kathleen.merken@martinshotels.com

Solliciteren